Monday, May 31, 2010

p0nteng ! p0nteng !


hari ni aku mlas nk p sk0la,
bukannye ade pape p0n.
drpd aku p skola,tp wt bunyik2 yg mmekakkn tlinge , baek aku tid0w kt rumah. hee
............................................................................................

"ade byk sbb k0t npe aku taknak p skola"

ptame:
cikgu aku ckp...
cikgu:klaz kamu es0k takde exam kan?s0,lbih baek tak pyah dtg.sbb pblajarn spti biase tak akn ade.drpd kamu dtg,lps tuh buat bsing.
kami:hahah,(rase nk p0nteng,cikgu p0n da ckp mcm tuh kan.s0 ape lagi, hee)

kedua:
aku mlas nk ir0n bju n cuci bju sk0la.hahah.n ++nk bg0n pagi.huh

ketiga:
perlu teman my m0m anta kkak p mne tahh , hahah

keempat:
klau aku p sk0la da tntu2 es0k ade s0rang minah ni akn dtg mghadap aku.0uh n0 ! i hate her s0 much !nk ta0 knape ?

sbb arituh dia pnh dtg mntak maap kt aku psl s0mthing ni. aku tak kesah sgt dia nk jmpe aku. tp yg mmbuatkan aku jd myampah ngn dia. dia b'ckp ngn aku, bukn maen manje lagi, eeeuuwww! benci2! kau pkir aku ni husband kau ? lengg0k suare kau tuh , bgaikan mahu mg0da ku! at0yaiii, kn0n nk ckp kau niyh manje laa? haktuiiii! hahah, mcm aku tak kenal je kau ni sape kan ? n yg pling2 aku t'sgt2 tak suke, gaye badan dia bile tgh b'ckp ngn aku, ad0iii , b0ley plak dia p lengg0k2 kn bdn dia, ala2 tgh maen ''gelung r0tan''. hahah! memalukan, aku plak yg trase malu ngn perbuatan kau tuh. tak ckup ngn lengg0k suare, lengg0k bdn p0n kau nk buatkan?st0p being like that lar yunk ! nmpk yg kau ni mcm budak gedik!

gaye lengg0k bdn dia, ade la sikit2 mcm gmba kt atas ni ! hahaha
-agk2 ape k0rg rase klau ade 0rg dtg nk ckp ngn k0rg,patu dia buat lengg0k bdn mcm tu?

-s0ry la aku bukan nk sgt kutuk kau, tp aku t'pakse , sbb tak leh tahan gelak tg0k cara kau tuh, hahaha(gelak besar), kau n0rmal ke tak ni ?
-laen kli klau nk b'ckp ngn aku, make sure kau tak b'kelakuan mcm tuh 0k ?

...................................................................................

*itu jela alasan munasabah aku , hee *

n0w:
-perlu mncari n0ta2 b'kaitan tekn0l0gi mklumat-
es0k exam IT akn b'mule.
lpas tuhhh, da takde paper da..


h0yeeeee!!!



-
-
-
^akn mnyibukkan diri utk mghdpi spm . buku , buku , buku ;) ^

-kmbali bergembira . lalalala-

12 comments :

Cik Akma said...

gud luck studyy dikk :)

biella93 said...

cik akma : tq ;)

Anonymous said...

i know pmpn 2 cpe..
c4..c4..
haha..
bngang sgt nmpk ny..
=)

=ayue*^____^*

biella93 said...

ayue : hahah , dat's rytee , erm mmg p0n , mluat ak , bhahahah

niesz said...

uit..akak ko tu nk g mane ek?hahaha..errmm..mcm biase la kan..da masuk blog ko ni..kene la brain wash ckit..hihi..ye la..sape lg nk bg advise if bukan akak sendiri kan..semalam pon da kene leter..take it seriously..d time is running,n never stop..so,xley la ko nk main2 lg ek lpas nie..make ur family proud..dats the point.. :)study smart k..

biella93 said...

niesz : hee , akk ku p tetttttt , bhahha , erm 0ke , tq2 ;)

syahira ariff said...

buat betol2 spm sayang oii
jgn nyesal cam akak
heee~

biella93 said...

syahira : huu , i-Allah , tq ;)

HonEyBuNNy said...

haippp...xg sekolah ye....isk3...stdy rajin2 tau...gd luck...;-)

fyra said...

alasan la
pegi jela skolah 2
bukan jaoh pown

biella93 said...

h0neybunny : hee , mlas ckit , ermm 0k , tq ;)

biella93 said...

fyra : hahah , ja0h ape klaw jln kaki , kan3 ? bahhahaha

Followers