Sunday, May 19, 2013

19 may.. sunday..!

assalamualaaikum.. hari ni bru terasan nk update pape kat blog ni.. hihi.. nampk peralihan kuasa disini.. bosan tgh cuti sem ni.. keje duk umah cam biasa la.. masak(kalau lapaq).. online.. pusing town.. cewah... hihi..ari ni 19 may.. tdapat kejadian merajuk dbalas merajuk di kedua2 belah pihak.. tp aku bia la.. lynkn je... hihi...(matang sket) :p ..

      Bgun pagi2 dah kene ikut p kenduri..dua plak tu.. biasa la. bertshirt slua jeans n berslipar jepun.. tbe2 bpk aku marah npe pkai slipa... hahaha... (dah lme x kne marah ).. hihi.. lepas tu, rase nk settlekn hutang internet yg x penah byr sejak beli... bil mncecah RM2++ huh.. tu la pndai pkai x pndai bayar... haha... (bkn x pndai tp bz study).. hihi... sblum tu search kat web.. yes store.. paling dkt pun kat e@curve damansara utama.. nvermind.. g la situ... then jalan2.. nampk la satu butik (tettttt). bju dia smrt2.. (p/s:menarik perhatian)... tanpa berlengah.. aku amik satu sweater n satu kemeja... nk pergi indonesia punya pasai.. x tgk harga pun... hihi.. main beli jeh... terkedu jgak harga mncecah RM3++... (p/s:lenkalitengokhargadulu) lps bayar aku g la kat msin (auto pay).. dah la kat e@curve tu guna coin kuning mcm duit syiling jehh.. jenuh mencari seluruh poket aku yg bnyk duit syiling ni.. haishh (p/s:len kali asingkn msuk purse)


otw balik tu biasala... aku ni mmg x suka parking basement shopping complex.. abs laaa.... hihi... terpksa la lau x kne clamp.. mmpuiihh...

ok.. lpas balik g pulak teman mama kesayangan jahit baju raye.. (makaihhh awlnye.. bermonolog aku sendirian) then g kdai runcit bli brg dapur then g komplx sg bluh g shoppng kasut untk ke indon.. dapat jugak ak rase cool blog..!! VANILA OREO hihi.. sbb pe aku pilih vanila.. sbb teringt kat cinta hati yg sedng merajuk tu.. hihi.. comel ngt awk ni..!!.

 this is for u..!  cer tgk kat penutup bekas coolblog... ade gamba dia la.. miahahahah.. :p wekk comel ngt..!!
sekian terima kasihh.. hihihi...

No comments :

Followers