Tuesday, April 22, 2014

belated befday!

assalamualaikum...i'm back setelah berbulan2 menyepi..hehee..ade ke lagi orang view blog aku ni..hahaha..tapi tu semua tak penting..asal aku taip je ape aku nak taip kat sini..mane la tahu nanti kot2 aku ni hilang ingatan ke..*mintak jauh*...boley laa aku bace bace balek cerita2 dalam ni utlk reminds back all the memories gituuu...

hah macam biase la..da cuti sem macam ni..dduk rumahh baru la kerajinan mengupdate blog tu datang..yelaa dduk asrama kan..internet pon macam hmphhh dengan lappy yang lagi hmphhhh..memang idok le teman berselera nak mengupdate blog..hahahaha...

okeyy2..back to the topicc! ouh ya...this month adlah my favourite month! hahaa..sebab dea..my befdayy on this month! hehee.. tapi malang sikitlaa..mase befday selalunye orang dok mengadap kek..tapi aku dok mengadap final paper..hohh sabar jelaa wey..befday mase final exam ni lebih berkat kot.. *macam takde kena mengena je*huhu..tapi tu semua takde la aku nak kisah sangat..relax sudahh...siap warning da awal2 kat membe..tak payah ingatkan aku pasal befday aku..n lagi 1 aku takmau tepung2..muke aku allergic..*cehh!* hahaha...okeylaa juz nak ucap thanks yang tak terhingga pade family,kekasih hati,buddyyzz,membe2 tersayang yang wish befday kite thru mesej,wassap,insta dan sewaktu dengannya..terima kasih kerana mengingatkan bahawa saya sudah meningkat usia tapi maintain muda *senyum bangga* dann terima kasih juge atas doa2 kalian...*pehh ayat* hahahha..andd tak sangka la kite dapat hadiah dari si hensem ni , hehehe .tadaaa.....


 
(gambar: sumber pakcik google)

cerita dea macam ni hah..handfon sony kesayangan aku tu hilang tak jumpe2 sampai sekarang..sebenarnya dok berharap jugak fon tu datang balek kat aku..tapi entahlaa..mungkin bukan rezeki aku kot..hmm..yelaa beli fon tu pakai duit sendiri rase gak la kehilangan tu camne..betol la kan setiap ape yg jadi pasti ade hikmahnya..so hikmah dari cerita fon aku ni hilang..alhamdulillah ade orang hadiah kan fon ni..mulenye dea nak bagi mase on my befday..tapi da aku ni jenis tak boleh hidop tanpe fon..hahahah..so dapat awal dari tarikh befdayy..thanks dear! really appreciate! :*



 (gambar : sumber pakcik google)

yang ni pulak kira my 2nd present..hahaha..yg ni mmg aku tak jangka pon dea boleh belikan kite ni monopod..memanglaa ade cakap kat dea dulu..ehh jom beli monopod! hahaha tapi itu memang da dlm kepala ni nak kumpul duit beli sendiri je..sebab yelaa kite ni kan gemor b'selfie..hahaha..sampai la si gemok tu gelar kite ni "'raja selfie" hahaha kuangasammm...nak dijadikan cerita...haritu otw balek dalam kereta..tibe2 dea hulur kotak monopod ! hadiah befdayy katenyee..senyum lebar terusss..yelaa excitedd rase dapat ape yg kite nakk! *terkedu kejap* hahahaha thanks again dear! sangat memahami diri kite ni :* , boleh da b'selfie dgn gembiranyee lepas ni.. hahhahaa...

befday kali ni rase terharu & bermakna sangatttt! *lap air mate*


org kate muke same ade jodoh! hehee aminn! :')
thanks for everything dear! serious terharuuu! 
okeyy lastt...happy befdayy to me! 
kbyee...

No comments :

Followers