Thursday, January 6, 2011

mitos lelaki pendek

tulis pasal entri ni rase nk tergelak.hahhaha.jahat sungguh saya ni.tibe2 nk tulis psl ni di sebabkan WHI ade persoalkan psl isu ni.hee.mmg aku setuju sgt2.sbb skrg ni,susah nk carik laki yg tinggi.klau ade pon lebih seinci dari aku je.hahaha.tp taley nk salah kan mereka2 ni.da tercipta mcm tuh kan??terima seadanye la.

kecik2 pon comel ape *cehh.hahha

bagi lelaki yg rendah teringin utk mmpunyai ketinggian yg lebih tinggi..
ade cara t'baik nk mgatasi masalah ini *poyo je ayat.hee

ade kedai telah menawarkan kasut yg b'tumit tinggi utk "lelaki".
tak pyh risau la kasut ni tak nmpak tumit tinggi kt kasut tuh.hee

sila klik web ini.anda mampu mengubahnya :)




-utk anda2 yg mmpunyai pasangan yg rendah n comel.anda boleh membawa dia ke kdai ini*khas utk wanita

-utk anda yg mmpunyai impian utk mnambahkan ketinggian.*khas utk lelaki



^bagi tepukan utk saye krna bjaye mmbantu anda ! hee *gurau je.^



p/s : utk kamu juge wahai lelaki rendah yg cuba nk mengorat saya. hahaha *eyhh. ade ker?? :'(

16 comments :

niesz said...

huhu..nsib la chiquito kite tu tggi ckit dr kite..kalau x, kena la pkai kasut gitu kalau kite pkai hills..

biella93 said...

niesz : HAHHA . 0key la tuhh . tak pyh mmbazir duet nak bli kasut giraffe tuh . hee

Amanina Sofea said...

membazir je beli tu smua..
hehe :P

biella93 said...

amanina sofea : klau org yg kaya mampu la kan . hee

lionteen said...

khas tuk dut2..hehe

HonEyBuNNy said...

he2.....kalau ila yg pendek gane eh??heheh

biella93 said...

li0nteen : heee . ley beli :)

biella93 said...

HonEyBuNNy : hee . kne carik ks0t hills la . hee

Anonymous said...

cpe yek yg rndh dpd aku???

+ngh pkir nie..hahaa+

ayue*~____~*

biella93 said...

ayue: ahahhaa . org tuh laaa . alaa yg tuhhh ;)

Anonymous said...

cpe wei??

+otak da beku+
hahahahaaha


*~___~*ayue

biella93 said...

ayu : pnduduk tmn dagang . ahahhaha

Anonymous said...

aku da tau...
hahahaaa

+egt plak ko kt die+
hahaha


*~___~*ayue

biella93 said...

ayu : eyhh bukan yg tino tuh taw . ahhaha

Anonymous said...

ooooooooo
aku da egt...
hahahhaahaa
bdak pelik....
hahahaha

+x t'pkir lgsg+

*~___~*ayue

biella93 said...

ayu : ahhaha . pndai pon . igt kan da lupa

Followers