Saturday, January 15, 2011

beliau penghibur hati saye :) *ayat skema*

lepas spm ni ramai kawan kawan yg kerja part time. sy kt rumah je. tak kerja pun. hee. membesarkan badan je . rasa nak kerja. tapi kena tunggu kedai ayah siap la. lamenyee :'(

kt rumah tak banyak benda pun sy buat. cuma tengok tv n online. ehee. nasib kat rumah ada mak yg tersayang ! hee. dengan mak jela tempat sy buat lawak lawak bodoh. terpaksa la mak sy dengar. hee. dah mcm orang gila dok rumah. tengok tv dari pagi sampai ke petang. favourite cerita sy ngn mak sy. cerita kt tv3 tuh . cerita ALISA,THANK YOU n AKUKAH TANGGANG. memang best la tgok berdua ngn mak sy. ade je benda nak berkelahi *manja2 gitu*. hahahaha

ada tuh mak sy duk tnya sy

mak : cerita yg si tanggang tuh kul berapa
sy : lepas ni 
mak : kul berapa ?
sy : pukul 4
mak : tv berapa ?
sy : tv3 (sambil ketap gigi)*betul ke aku eja ni?
mak : ..*mak sy pon p ikut ketap gigi.* 


hahhaha. memang lawak gila. naik kedut muka sy asyik ketawa je. melayan kerenah mak sy. memang best laa! syg mak tawuu ! sy ni susah sikit nak b'renggang ngn mak. pernah tuh nak p melaka teman kan akak siapkan projek dia. mak sy tak ikut . then, masa bas da nak berjalan terus sy menangis dalam bas tuh. sob. sob :'( *ngade2 betul sy ni* :)


 mum & dad 


p/s : petang td dpt pow duet mak nak beli aiskrim. hee . terima kasih mak :)

14 comments :

lionteen said...

eleh..
kite nmpk ko nangis.
wakaka..
kene la biase kan diri.
pas ni nk blja jauh.
hehe

IEKAH MOKRI said...

wah kita pun syg mak kita jugak

Cik Akma said...

haahaa duk umh best kan? online tgk tv je kan? ;)

d_tieah said...

Mak the one nad only kan..
Samalah, tak pernah nak berenggang dgn mak..
Paling lama pun tak sampai sebulan..
Then, sure rindu..
Haha..

niesz said...

hehehe..mmg, mak suke wat lawak..syg mak sgt2..syok je bile duk uma, mak ade kat uma...xyah g skola da..ehe..

biella93 said...

lionteen : ahahha . malunye saye :) . okey sys

biella93 said...

iekah mokri : hee . me t0o :)

biella93 said...

cik akma : hehe . betol tuh ! :)

biella93 said...

d_tieah : hee . tawu tapee . ssah nk jauh2 ney :)

biella93 said...

niesz : ahahha . betol tuhh . kelakarrrrrrrr :)

Mr.IX said...

wahh..moment mommy & daughter....

nur dhiya' aida said...

sgt sweet hehehe :)))

biella93 said...

mr.IX : ahhaha . yew meyhh :)

HonEyBuNNy said...

sayang mak jugak...;-)

Followers