Thursday, January 27, 2011

Dato' Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah buat kajian tentang aku !



Dato' Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah


untung betol aku ada orang sudi nak buat kajian pasal diri aku. ahhahaa.siapa tak bangga kan?? ececehhh,poyo je aku ni.takyah nak kepoh sangat la kan??semua orang pon boleh buat macam ape yg aku buat sekarang ni.ehhee.setelah menggatal kan tangan mencuba salah satu application yg ade kt fb tuh.ini la hasilnya :')



* BULAN APRIL *


disebabkan dah bosan gila tahap dewa ngn fb tuh,TERnampak la application rahsia bulan lahir.tuh yang mengedik nak mengetahui pasal diri aku ni kan.hehhe.kat atas tu la hasilnya .kira'ya memang tepat la apa yg dikaji oleh DATO' niyh.hehehe.


aku paling suka yang "gerak hati yang sangat kuat".sebab sbelum ni memang apa yang aku rasa bakal terjadi. semuanye memang betul betul berlaku depan mata aku.mybe tu la keistimewaan aku.bukan nak riak pulak.cuma bersyukur la kan. ehehe.setiap orang ada kelebihan masing masing kan. termasukla aku! hee :)




p/s :Dalam hidup ini, sebarang keadaan yang kita temui adalah kurang penting, yang paling penting ialah arah yang kita tujui . :)

21 comments :

bighagenjo said...

samalah kita bulan April. Huhu.

nazrul ashraff said...

awww!! bella berfalsafah yo..haha

ShafiqIzwan said...

huiyooo kajian dari dr fadzillah kamsah tu! haha.

fyra said...

sopan santuh tu takde lah

kelam kabut buat keputusan tu adaaa

=="

lionteen said...

ade ke yg betul kat ko?mcm x je.hehe

HonEyBuNNy said...

he2...betul2..kebykn kajian betul kan...;-)

niesz said...

sgt betul kot!wakakaka..semue tu mmg ade kat ko la..nk try gak la tuk bulan 3..hehehehe...

nazrul ashraff said...

wei..gerak hati yang kuat?? aq kahwen bila ?? haha

mis twit said...

sangat cemburu. beware dear.. hihi

momochan said...

mac xde ke?huhu

cBk said...

bella...lagu yg bella tnya tu in my blog band zivilia...lagu aishiteru..:)

Mr.IX said...

pernh baca gak masa skolah2 dlu...kebanyakkannya mmg kena je kat diri ni...tp sy bulan julai..

mr.syazwan said...

eh bgs la gerak hati sgt kuat

sy bab tu sgt2 lemah

kalau exam repeat byk kali kot

huhu

Anonymous said...

haha..ada ayat2 pedas tak dapat..

lemolemo said...

gerak hati yang kuat! six sense la nih..??:)

Azza Firza said...

hehehe, azza bulan 1, setia gituuu

Hanis MY said...

wahhh ada instinct gitu, bestlah! ha ah betul tu masing2 ada keistimewaan masing2...tapi smp akak tatau ada kesitimewaan apa. takde kut huhu...

Eazy Izzuddin said...

fuh...
adik i bulan april heeh
xD

☆aDihAys☆ said...

plg suke ngn p/s tu...

Cik Akma said...

wahh wahhh bulan april ehh :)

raudhah said...

salam..

bulan april bape hb?

Followers