Tuesday, February 8, 2011

kemaruk betol laa

sekarang tak tahu kenapa la suke dengar lagu yg sentimentel ni . ahhahaha . chopp! sentimental laa . ahaha . dok meroyan royan dengar lagu yg slow2 n boleh layan jiwa ni. heheh . kadang kadang mase on9 fb mesti dok replay lagu yg same sampai berpuluh puluh kali . haishh bella . ape nak jadi la ! ahahaha :P

so kite layan lagu ni *sara ckp lagu ni ade kena mengena dgn aku* haishh betol ke ??

lirik lagu pelengkap hidupku :

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia






p/s : lagu zivilia band "aishiteru" pon best juga . heheh :)

8 comments :

niesz said...

ko kan mmg jiwang..hahahaha...ni mesti layan lagu sbb rindu kat betty nie..

aniz said...

aishiteru mmg best=))

redzwanie redzmann said...

wahhhh..teruja!hehe

Azza Firza said...

amboiii, jiwangg, yesss, i love u aka aishiteru tu mmg best ! a a a aishiteruuuu, hik

mr.syazwan said...

"Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku"

nak tak den yg peluk???

=_=

DuniakuAbstrak said...

dengar sambiL peluk bantal mata kecik layan feeLing...wakakaka

Amira Naddia said...

cube try just like a star by corrine bailey rae.
lyrics die sgt3 menusuk kalbu!

si para para said...

sekali sekala jiwang tiada salahnya..hehe

Followers