Friday, April 22, 2011

da bosan , tukar la.....

background aku da berzaman , tengok pon macam bosan , apalagiiiiii , tukar laaa , ahahahah , tak tau la lawa ke tidak , lantak la , blog haku , suka hati aku la *kerek gila ayat!tumbuk kang* . tak banyak kot background yg lawa , tuh yang main pilih je ni , lagu ngn tiktok tuh pon da tukar baru , hehehe :))


klik utk tumbesaran okeng ??


pasni , nak tukar header baru pulokkkk , yahuuuuuu!!! , cepat la fyra , ehehehe , tak sabar da ni.....

sama sama kite tunggu ! k papai :))


p/s : rase macam takot tibe tibe , tak tahu nape ?? emm =='

2 comments :

redzwanie redzmann said...

omeinye la hai background baru..
kalerpollll...hehehe

Nur Farah Hani said...

cantik dah tuh... tak yah tukar dah.. y ni da cantik.. ehehehe.. xd

Followers